رگبارهای موقتی تابستانی در اردبیل تشدید می شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

رگبارهای موقتی تابستانی در اردبیل تشدید می شود

اردبیل – ارتاویل نیوز- وقوع آشفتگی های جوی و رگبارهای موقتی تابستانی که از اواخر هفته گذشته در نقاطی از استان اردبیل آغاز شده از شامگاه امروز تا دوشنبه پیش رو تشدید می شوند.

 

به گزارش خبرنگار ارتاویل نیوز، نقشه های پیش یابی هواشناسی نشانگر تقویت امواج ناپایدار سطوح میانی جو هستند که به تناوب از جنوب دریای سیاه و شمال شرق مدیترانه به سوی کشورمان روانه می شوند.

کارشناسان هواشناسی اردبیل بر این اساس پیش بینی کرده اند که ساکنان نقاطی از قسمت مرکزی و جنوبی این استان با غروب آفتاب اولین روز هفته به تدریج شاهد تشکیل و گسترش ابرهای جوششی و وقوع رعد و برق و درپی آن بارش های رگباری موقتی باشند.

روز های یکشنبه و دوشنبه دامنه این بارش های رگباری علاوه بر نواحی یادشده به شمال استان اردبیل شامل جلگه مغان نیز کشیده خواهد شد. 

انتظار می رود که تا سه شنبه هفته جاری به خاطر وزش بادهای خنک از جانب شمال شرق و نیز بارش های رگباری موقتی هوای اردبیل و قسمت وسیعی از این استان به شکل نسبی خنک باشد اما از روز سه شنبه شاهد افزایش نسبی دمای هوا در اردبیل و قسمت وسیعی از این استان خواهیم بود که این روند تا اواخر روز چهارشنبه ادامه می یابد.

در عصر شنبه آسمان اردبیل صاف تا قسمتی ابری هست و باد با بیشینه سرعت 53 کیلومتردر ساعت از جانب شمال شرق در حال وزش می باشد. دمای هوای فعلی اردبیل 19 درجه بالای صفر و رطوبت نسبی نیز 59 درصد است. 

روز گذشته پس از افطار وقوع رگبار و رعد و برق برای ساعاتی حال وهوای بهاری به اردبیل داد. 

اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی از شرایط هوایی بسیار متغیر برخوردار است. در تابستان که قسمت وسیعی از ایران زمین از هوای گرم و طاقت فرسا برخوردار است هوای اردبیل بسیار خنک و دلپذیر می باشد و به همین خاطر چندین میلیون مسافر و میهمان از نقاط دور و نزدیک کشورمان را پذیرا می باشد.

592/530

 

 
انتهای پیام /* 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 20:31 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 114899
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1